4. srpna 2009

Enduraining, týden 20.-26.7.2009

Odpočinkový týden. Chystali jsme se na cyklistickou dovolenou, takže se mi snížení dávek hodilo. Plán byl:

po 20.07. U-POS 0:30 doma
út 21.07. Volno
st 22.07. Volno
čt 23.07. B-ZDV 0:45 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)
24.07. Volno
so 25.07. C-Komp 3:00
ne 26.07. C-ZDV 3:30

Pondělí jsem jako obvykle věnoval zaměstnavateli. Ne, že bych ho tak miloval, ale ve čtvrtek bylo představenstvo a nebylo by vhodné ztrapnit se neznalostmi. V úterý jsem měl ještě pořád relaxovat, ale už v kanceláři mě svrběli nohy pod stolem a navíc jsem si pořídil nové "nepadající" sluchátka Koss , která jsem chtěl otestovat. Vyběhl jsem na volný výklus do Prokopského údolí a za hodinku natočil poklidných 10,7 km. Ve středu jsme začali pomalu připravovat nezbytnosti na naše ježdění v Novohradských horách. Kačka si vyzvedla opravené a seřízené holo (pan Ditrich odvedl dobrou práci za mně) a my s Vojtou jsme nachystali náhradní duše, lanka a další bebechy, které je dobré tahat s sebou. Ve čtvrtek jsem se potil nejdříve na představenstvu a odpoledne jsem moderoval seminář čímž jsem se dokonale vybil. Navečer jsem dorazil na Ladronku, kde snad pod hrozdou další bouřky skoro nikdo nebyl. Odběhal jsem si abecedu, dobil baterky a příjemných 66 minut kroužil po cestičkách. V pátek jsem si v servise vyzvedl dovybavené auto (už mám konečně BT HF sadu a nemusím se bát kontrol ;-) a domontoval nosič na kola. Skoro jsem se bál, jak se mi podaří nanahňat 4 biky na tak malý prostor, ale při troše snahy se mi to povedlo. S sobotu, přes moji snahu vyrazit na cestu hned ráno, jsme startovali až ve dvě odpoledne (přesně podle rozhodnutí mé ženušky) a tak není divu, že jsme do pensionu Lesovna Žofín v Novohradských horách dorazili na večeři a tím pádem jsem nestačil nepotrénovat. Pokud si někdo chce užít klidu od lidí, otravných e-mailů a telefonů není lepšího místa než je pension Lesovna Žofín. Nejbližší civilizace je přes dva kopce a signál O2 má jen jednu čárku. Navíc dokonalá obsluha, výborná kuchyně a krásné okolí dělají z tohoto místa ideální dovolenkovou základnu. Při zahájení vyslovil sice kamarád Ivoš, již okřídlenou větu "nejsme tady na dovolené", ale všech 24 účastníků mu nevěřilo ani ťuk. Jediné co se zde dá postrádat, je volejbalové hřiště a rovinatý okruh na běhání. Podle mapy jsem si sice našel okruh kolem Žofínského pralesa, který tu je za humny, ale budu ho muset prozkoumat, zda ho vůbec ráno uběhnu :-). V neděli jsme vyrazili na první vyjížďku po okolí. Našemu pelotonu chvilku trvalo, než se rozjel, přece jenom nás je jako závodníku TdF, ale za 4,5 hodiny natočíme 33 km po lesních cestách-necestách. Když k tomu připočtu první dávku her a obhlídku Žofínského běžeckého kolečka, dopadla neděle a i celý týden vlastně dobře.

Statistika týdne:
Čas 4:36:13 hod
Posilovna 0:30 hod
MTB 43,1 km
Běh 21,3 km

Žádné komentáře:

Okomentovat