20. července 2009

Enduraining, týden 13.-19.7.2009

Před nějakou dobou, po neutěšených výsledcích závodů v Opavě a hlavně v Bedřichově, jsem navázal spolupráci s lidmi od Enduraining.com. S panem Krejčím, mým trenérem, jsem se domluvil na tom, že nebude od věci podrobit "veřejné kontrole" plánované aktivity.
Pro minulý týden jsem měl naplánováno:

po 13.07.

Volno
út 14.07. B-Komp 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-LaR I: 2x(3(2+3)+5)
fáze 2 U-POS 0:30 doma před během
st 15.07. C-Komp 0:30
fáze 2 C-ZDV 2:00 C-SVR: 0x(2(20+15)+0) C-ZV2I: 0x(2(7+5)+0)
čt 16.07. B-ZDV 0:45 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) C-ZV2I: 0x(3(6+6)+0)
17.07. Volno
so 18.07. MT-Tech 4:00
ne 19.07. B-ZDV 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)

Skutečnost byla sice trochu jiná, ale popořadě. V pondělí jsem doháněl resty v práci i doma a užíval si volna. V úterý odpoledne, po nezbytné půlhodině domácího posilování, jsem vyrazil běhat. Bylo horko na padnutí a na Ladronce se proháněly davy inlinistů. Běh po šotolinové cestě není nic moc, podrážky mi na nezpevněném povrchu pěkně klouzaly. Intervaly na úrovni anaerobního prahu se mi podařilo v rámci možností splnit, ale ve výběhu jsem se nebyl schopen dostat pod TF 125 (1:21 hod, 9,2 km). Že by to bylo tím vedrem? Ve středu ráno jsem vyrazil do práce na biku (silnička je na opravě). Ranní pohodovou jízdu mi narušil idiot v plechovce, který se mě snažil vytlačit ze silnice. Zvedl mi tlak, tep a narušil moje dobré vychování (0:27 hod, 10,6 km). Odpoledne jsem zamířil na Kladno a odjel rychlostní intervaly. Bylo to výživné - 1:57 hod, 54,5 km, 28 km/h. Ve čtvrtek jsem nejdříve vyzvedl Kačku na nádraží, dojel domů a v zápětí vyrazil opět na Ladronku. Tempové intervaly se mi běhaly o poznání lépe než v úterý. Výsledkem bylo 0:44 hod, 7 km na pohodu. Z Ladronky jsem pospíchal do sauny a na pokec s kamarádem Pepou. V pátek jsem brzy odjížděl pomáhat k rodičům na Moravu a protože jsem dorazil po skoro 5,5 hodinách, už jsem neměl na nic ani pomyšlení. Sobotní bikový výjezd byl vyměněn za rekonstrukci zateplení zimní zahrady. Práce nám šla s bráchou od ruky, ale ven mě už nikdo nedostal. Pohybovali jsme se na sluníčku celý den a odměnou byla spálená záda. V neděli po ránu jsem spolu s Honzou a Barčou dojel do Raduně a vyrazil na krásný výběh zámeckým parkem podél Raduňky. Přes noc pršelo, teplota se snížila na 15° a tak jsme pohodovým tempem uběhli za hodinku 11 km(1:07 hod, 11,7 km). Ke konci měl Honza nápad dát pár intervalů v kopcích, ale začalo krápat a tak jsme mazali domů. Odpoledne mě čekala deštivá cesta z Opavy do Prahy. Domů jsem dorazil až večer.

Statistika týdne
Čas 5:37:37 hod
Posilovna 0:30 hod
Kolo 65,1 km
Běh 26,9 km

Žádné komentáře:

Okomentovat