9. ledna 2011

Trénink, 1. týden, 3.-9.1.2011

Jedním z předsevzetí, které jsem si dal je, že budu daleko pečlivěji dokumentovat svoje tréninkové i jiné konání.
.
po 03.01. Volno
út 04.01. U-POS 1:10 plán D
fáze 2 C-Komp 0:15 C-SpSR: 0x(5(0,2+3)+0)
st 05.01. C-Komp 0:20
čt 06.01. C-ZDV 1:00 C-SVR: 0x(3(3+5)+0) C-ZV2I: 0x(2(4+5)+0)
07.01. Volno
so 08.01. U-POS 1:20 plán B
fáze 2 B-Komp 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-SSK: 2x(5(0,2+3)+8)
ne 09.01. U-Vyt 3:00

V pondělí pořád vozím synka na atletiku a tím pádem nemám v plánu žádnou aktivitu. Dnes mi to i vyhovuje, potřebuji se podívat po nových lyžích a doléčit si natlučenou nohu (v neděli jsem uklouznul a narazil si pravou kyčel). V úterý mě podle plánu čeká lahůdka první z tréninků U-Pos plán D, což zanmená sice nižší zatížení, ale obludné série. Běžný počet opakování je 10-12, dneska jich dělám 30-40. Na konci tréninku se obávám, že neslezu ze schodů :-) Závěrečný silový spurt je jen "třešnička na dortu", jehož cílem je naučit tělo přenést nahromaděnou sílu (dneska spíše nesílu) do kruhového pohybu pedálů. Snad se mi to bude na kole hodit, až sleze sníh. Ve středu jsem si měl vytočit nohy a potom se pořádně protáhnout, jako kompenzaci za úterní posilovnu, jenže dostat se na spinner mimo klasickou hodinu je problém. Šel jsem tedy na fartlekovou hodinu a lehce cheatoval :-) Odjel jsem i kopce s tepovkou do AP, snad mi lektorka promine. Po protažení a sprše jsme se synkem šli revidovat naše lyžařské vybavení do sklepa. Natáhl jsem se pro lyže, křuplo mi v zádech a bederní plotýnka je opět venku. V noci jsem moc nespal a ve čtvrtek ráno jsem lezl z postele jako lazar. Odpoledne jsem to nevydržel a šel se nechat prohlédnout k doktorovi. Nejdříve to nevypadalo nijak povzbudivě, ale nakonec se ukázalo, že celý problém je v sakroiliakálním kloubu. Masáž ani manipulace nezabraly a tak domů pajdám s doporučením šetřit se, mazat se Voltarenem a v pondělí přijít na kontrolu. Tím pádem trénink padá :-( a já se tak můžu koukat na televizi.

Statistika týdne
Čas 2:45 hod
Posilovna 1:29 hod
Trenažér 25,3 km

3 komentáře:

  1. hele, týdenní přehledy, prima:-). S těma zádama je to mrzutost, snad bude průběh léčby co nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. No uvidí se zítra. Dneska jsem trochu cvičil, ale pořád to ještě bolí.

    OdpovědětVymazat
  3. záda jsou potvory, mě zatím zlobí jenom občas a malinko, nic, co by nespravila kapsicínová náplast.

    OdpovědětVymazat