2. března 2010

Enduraining, týden 22.-28.2.2010

Druhý týden opatrného znovurozběhnutí tréninku. Miloš (Enduraining.com) mě přesvědčil, že "...nejde rovnou na to vlítnout, protože hlava si pamatuje (přeci to šlo), ale tělo se rozpomíná pomaleji...".
Plán na tento týden byl:
 
po 22.02. volno
út  23.02. U-POS 1:10 Plán A
    fáze 2  C-ZDV 0:30
st 24.02.  B-ZDV 0:35 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0)
čt 25.02. volno
26.02. volno
so 27.02. lyžování
ne 28.02. lyžování

Jak je vidět plán opravdu nebyl ambiciózní a navíc v pátek začínaly prázdniny, které jsme si naplánovali strávit na Šumavě.
Pondělí: Volno strávené děláním taxikáře našemu sportovci. Pořád ještě běhají v tělocvičně, ale jaro se blíží.
Úterý: V posilovně Fitness Relax nejdříve pomalý strečink a 15 minut veslování. Stroj Concept2 mi sem přidali docela nedávno a jsem z něj nadšený. Po prvním svezení mě kdysi přesvědčil o existenci netušených svalů, ale dnes jsme již kamarádi. Posilovna se zaměřovala především na svaly nohou, břicha a zad. Ruce jsem pro jistotu vynechal.
Středa: Opět taxikářem, ale v mezidobí stíhám vyběhnout na zasněžený okruh Centrálním parkem. Nohám se pořád nechce a navíc si musím dávat pozor na zmrazky. 5 km jsem uběhl v bídném tempu za 36:38 min.
Čtvrtek: Vyzvednout lyže, nabalit se a udělat spoustu dalším nezbytných věcí před odjezdem na hory mě zabralo tolik času, že ani nebylo na sportování pomyšlení. A ani nebylo, po domluvě s Milošem, v plánu.
Pátek: Přesun na Churáňov.
Sobota: Pěkný slunečný den trávíme v areálu Kobyla. Sjezdovky jsou upravené a lidí není kupodivu mnoho. Za 6 hodin uděláme 26 jízd, ale nezvládáme odjezd skibusu na hotel. Kdo to zná ví, že z Kobyly na hotel Zadov to je lán cesty a do kopce. Nejnaštvanéjší je naše maminka, která nechápe místní specifika. Skibus sice přijel, ale když nikoho na zastávce neviděl (ač jsme měli ještě do odjezdu čas), pokračoval v jízdě.
Neděle: Opět lyžování na Kobyle. Po včerejšku nás trochu bolí nohy a navíc přibylo lidí. 5 hodin, 24 jízd. To, že synkovi nestačí máma je normální. Letos ale pozbyl i ty poslední zbytky pudu sebezáchovy a mě dělá problém ho stíhat. Ještě že vážím 3x tolik a ta mě žene kupředu.

Statistika týdne:

Čas 13:07 hod
Posilovna 0:53 hod
Trenažér 11 km
Road 0 km
MTB 0 km
Běh 5,1 km

Žádné komentáře:

Okomentovat