8. března 2010

Enduraining, týden 1.-7.3.2010

Pořád platí pomalu, ale jistě. Nic se nemá uspěchat a po tréninkovém výpadku, který se mi povedl, to platí dvojnásob.

po 01.03. lyžování
út 02.03. lyžování
st 03.03. lyžování
čt 04.03. Volno
05.03. C-Komp 0:30
so 06.03. U-POS 1:00 plán B
fáze 2 C-ZDV 1:00
ne 07.03. C-ZDV 2:00

Pondělí: Na horách platí, že třetí den je kritický a je nezbytné se tedy šetřit. Po snídani jsme vyrazili do slunného, ale mrazivého dne na výlet na Kvildu. Už loni nás nadchla atmosféra a dokonalé pečivo v místní pekárně. Vím, že to je proti dietetických pravidlům, ale hodinu po snídani jsem do sebe natlačil úúúžasný hruškový koláč a kafe. Omluvou mi je odpolední výjezd stejným směrem na běžkách. Tedy výjezd - do přemrzlých stop napadaly během noci větvičky a jehličí a tak se moc o ježdění nedá mluvit. Z Churáňova až na Zlatou studnu trápení neviňátek, chuť jsem si spravil až na Horské Kvildě. Porád sice namrznuté stopy (jezdil jsem jako šalina), ale bez lesního marastu. Ujel jsem 12 vydřených kilometrů za 1:49 hod, ale alespoň jsem si to letos zkusil. Rodinka šoupala Kobylu a nadávala na množství omladiny ze škol a zimu.
Úterý: Poslední plný den lyžování jsme trávili opět na Kobyle. 24 jízd za 6 hodin.
Středa: V noci napadlo 10 cm čerstvého prašanu a tak jsme sice vyklidili pokoj na hotelu, ale dali ještě dopolední nirvánu. Blabužit si po kotníky ve snehu je odměnou za ledovou horu.
Čtvrtek: Volno, prohraboval jsem se vzkazy, maily a problémy v práci.
Pátek: Domů jsem dorazil o něco dříve a díky delšímu dni ještě stihnul před saunou kompenzační jízdu na kole. Vyrazil jsem na biku do Prokopského údolí, odkud mě však brzy hnal mráz a led. Odjeto 16 km za 0:58 min.
Sobota: V plánu byla dopolední návštěva výstavy For Bikes v Letňanech a odpolední trénink v posilovně. První se podařilo, obešli jsem s Vojtou vše zajímavé, ale v posilovně mi dali košem - z technických důvodů zavřeno. Jel jsem narychlo do posilovny Motorletu Radlice a byl překvapen účelností a kvalitou. Navíc jsem zde objevil trenažér na jízdu soupaž, takže na podzim a v zimě zde budu pečený vařený. Stroje zde mají úplně jiný chod a zatížení tak není totožné s "domácí" posilovnou. Dost jsem se divil, když v legpressu mi nebylo dost 100 kg :-) V druhé fázi jsem měl jet hodinu na pohodu. Fyzicky to šlo, ale mentálně jsem byl mimo. Koukat do zdi nebo na opakující se reklamu není ono (1.01 hod, 20,3 km).
Neděle: Ráno se mi moc nechtělo, ale podle plánu byl v posilovně vypsán spinningový trénink na 2 hodiny, přesně to, co jsem potřeboval. Nevím jak se takové věci upřesňují jinde, ve Fitness Relax to moc nefunguje. Slečna v recepci byla překvapená, co že to chci. Ještě že mají dva spinnery v posilovně volně přístupné. Trénink jsem odjel tam. Celkově 2:02 hod, 40,5 km.

Statistika týdne
Čas 12.44 hod
Posilovna 0:58 hod
Lyžování 5.57 hod
Trenažér 61 km
MTB 16 km
Road 0 km
Běh 0 km
XC 12 km

Žádné komentáře:

Okomentovat