31. srpna 2009

Zase v rutině, týden 24.- 30.8.2009

Aj, aj, jak těžko se člověk dostává zpět do pracovní rutiny. Hromady pošty, pracovní problémy a i jiné "zážitky" velice rychle přerazí tu příjemnou vůni odpočinku a lelkování. Vítejte v realitě.

po Volno
út B-Komp 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-LaR I: 0x(5(4,5+4)+0) po 4:30
st C-Komp 0:30
čt 27.08. B-Komp 1:00 B-ABCI: 0x(5(0,3+1)+0) B-Temp I: 0x(1(40+0)+0)
Volno
so B-ZDV 1:20
ne MT-Tech 2:00

Pondělí proběhlo normálně, v práci mě čekalo 140 nevyřízených mailů (jen to roztřídit je fuška) a absentující asistentka. V úterý jsem se vypravil na Julisku spolu s Vojtou, který se chtěl dozvědět jak to vypadá na opravdickém stadionu. Byli jsme tam sami, vzduch se ani nehnul, teplota skoro na 30°C a tak to vypadalo jako v hororovém filmu. Po rozběhání jsem si dával kilometrové intervaly, ale při čtvrtém opakování se mi udělalo šoufl a nechal jsem toho. Že by důsledek počasí? (0:50:08 hod, 8 km, 4:33, 4:36, 4:54, 4:50). Středa se začala komplikovat již na začátku týdne (to je tak, když holky musí na kosmetiku, k holiči, něco si koupit ... zlatí chlapi :-)). Přivstal jsem si a vyrazil na kolo ještě ráno. Renata kroutila hlavou, ale mělo to něco do sebe. Do práce jsem dorazil usměvavý a s dobrou náladou (0:30:30, 11,9 km, 115 m převýšení). Ve čtvrtek jsem měl běžet v tempu, ale na dráhu se mi po úterních zkušenostech nechtělo a Prokopské údolí je pořád ještě pro účely mého běhu dost kopcovité. Dojel jsem do Hvězdy a snažil se běhat v tempu kolem ANP (1:09:01 hod, 10,8 km, 20 m převýšení). V pátek jsme se s Kačkou postarali o doplnění zásob a v sobotu ráno vyrazili směr Třebíč. S kamarády byl domluven mejdan na oslavu všech našich kulatin s alibistickou vyjížďkou před jejím konáním. Jenže ouha! Od Pelhřimova začalo pršet a v Třebíči se čerti ženili s přestávkami celý den. Kola byly schována pod střechu a naše žaludky vystaveny náporu dobrot všeho druhu. Nedělní ráno bylo slunečné, i když chladné. Protože jsem nepřemluvit jediného "místňáka" vyběhl jsem si podél Jihlavy sám a jak se tak stává, zabloudil jsem. Ne, že bych nevěděl kde jsem, ale nedařilo se mi najít červenou značku vedoucí po odlehlých polních cestách k Přibyslavicím. Jediné řešení bylo naběhnout na silnici. Sluníčko začalo pěkně ohřívat okolní lesy, ze kterých se valila pára - prostě romantika v pohodovém tempu (1:28:07, 15,1 km, 160 m převýšení). Navečer, již v Praze, jsem si po dlouhé době zašel do sauny vyhřát si staré kostě :-).

Statistika týdne:
Čas 3:57:46 hod
Posilovna 0 hod
Road 11,9 km
MTB 0 km
Běh 33,9 km

Žádné komentáře:

Okomentovat